Tiramiszu

Sokfele tiramiszu receptet kiprobaltam, de nalam ez lett a nyero, egyszeru, nem szukseges hozza sok alapanyag es rovid ido alatt kesz.
Hozzavalok:
A krem elkeszitehez szukseges alapanyagok:
-1 karamell izu pudingpor
-250 g mascarpone kremsajt
-kristalycukor a puding elkeszitesehez (izles szerint)
-20 darab babapiskota
-2-3 evokanal keseru, jo minosegu kakaopor
A babapiskotak aztatasahoz:
-2-3 evokanal kristalycukor
-1 dl fekete kave
-2 dl tej
A pudingport elkeszitem a szokasos modon, aztan hagyom kihulni. Amikor meghult hozzaadom a mascarpone kremet es jol elkeverem.
A babapiskotak aztatasahoz osszekeverem a tejet, kavet es a cukrot. Aki intenzivebb kaveizt akar elerni az tehet tobbet is (izles kerdese).Azzal nagyon kell vigyazni, hogy a babapiskotakat ne aztassuk tul, eppen ezert eppen csak  megforgatjuk a kaves tejben es mar rakhatjuk is az edenybe. En egy ennek megfelelo talat szoktam hasznalni, ahova szepen egymas melle helyezhetem oket, aztan johet a jatek.
A beaztatott babapiskotakat egymas melle helyezem, aztan johet egy sor krem, amit kakaoporral megszorok es igy tovabb, amig alapanyagunk el nem fogyik. Vegul a tetejet ismet megszorom kakaoporral es mehet is a hutobe, hogy az osszetevok jol osszealljanak. A hutobol kiveve izles szerint szeleteljuk es igy talaljuk. En mindig ezt keszitem, rovid ido alatt kesz, nem koltseges es nagyon finom.
Jo etvagyat hozza!

Comentarii